Lever som på moln, ångande moln från helvetet!

Jag är så nervös och så orolig över den här graviditeten. Jag vill verkligen inte att jag ska få ett till utomkvedshavandeskap! Jag vill bara att den här bebisen ska befinna sig i livmodern och må bra och gotta till sig och göra sig redo för att kika ut i början av februari. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har ännu inte mycket graviditetstecken, jag har lite ömma bröst men inte mer än det. 
Problem mend magen har jag sedan innan som gör att jag kan må illa lite då och då, framförallt när jag äter.
Jag tror även att jag alltid varit trött men jag är faktiskt världigt trött och somnar varje dag i min datorstol när jag kommer hem xD 
 
Vi har bokat in tid för att träffa barnmorskan och ska dit nästa vecka den 9e juni, jag hoppas att hon kan boka in en tid för ett vaginalt ultraljud. 
Jag skulle så gärna vilja se att fostret ligger där det ska! 
 
Hoppas att alla har en bra dag! Hejdå ^^